Azja

Azja jest częścia świata, ktora razem z Europą tworząca Eurazję, największy kontynent na Ziemi. Z powodów historycznych i kulturowych sama Azja bywa również nazywana kontynentem.
Obszar Azji to 44,5 mln km² powierzchni lądów, to jest ~29,88% powierzchni wszystkich lądów. Azję zamieszkuje 4300mln ludzi (dane z 2013 roku), co stanowi 60,3% ludności świata wiec przez mnogosc kultur, religii, krajobrazow, bogatych zabytkow oraz przystepnych cen jest bardzo atrakcyjnym celem wszystkich obiezyswiatow.

Indonezja
Bali

DSC_0010

Malezja
Kuala Lumpur

DSC_1007

Singapur

Singapur – miasto

DSC_0579

Tajlandia
Bangkok i okolice

DSC_0010
Phuket

DSC_0349

Turcja
Kapadocja

DSC_0152

Zjednoczone Emiraty Arabskie
Dubai

DSC_0690

2 responses to “Azja

  1. Fotki z Bangkoku i okolic są fantasyczne!!! Ciekawi mnie tylko jak dostałaś się z Bangoku na Floating Markets? Nam się nie udało, i w zasadzie po 3 dniach wyruszyliśmy do Chiang Mai, na północ…

  2. Na Floating Markets dostalismy sie z agencji turystycznej z bangkoku. Dzieki za mily komentarz!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s